Рекламна кампанія для м’ясної фабрики “Зоря”

  • Місто
    Дніпро
  • Компанія
    Зоря
  • Дата
    травень 2020

Під час світових рецесій “забивати” на рекламу свого продукту буває дуже ризиковано. Тому великі бренди і компанії бюджет на рекламу не виключають з першорядних витрат, а іноді навіть його збільшують.

zorya case1zorya case2zorya case3zorya case4zorya case5

Ось так під час карантину на території України, маркетологи м’ясної фабрики “Зоря” вирішили провести велику рекламну кампанію на білбордах. Виділитися серед конкурентів, зміцнити впевненість у фінансовій стабільності своєї торгової марки в очах покупців і, звичайно ж, додаткова реклама своєї продукції – ось ключові ідеї, які несла в собі дана рекламна кампанія.

Наш менеджер узгодив з клієнтом локації по місту так, щоб максимально охопити найбільші райони, а також розмістити рекламу поблизу супермаркетів і м’ясних магазинів. Після цього надав клієнтові вибірку вільних площин, з яких відібрали кращі за ціною і ефективності.

Постери надрукували і розмістили в найкоротші терміни.