Рекламна кампанія для м’ясної фабрики “Зоря”
Під час світових рецесій “забивати” на рекламу свого продукту буває дуже ризиковано. Тому великі бренди і компанії бюджет на рекламу не виключають з першорядних витрат, а іноді навіть його збільшують.
Ось так під час карантину на території України, маркетологи м’ясної фабрики “Зоря” вирішили провести велику рекламну кампанію на білбордах. Виділитися серед конкурентів, зміцнити впевненість у фінансовій стабільності своєї торгової марки в очах покупців і, звичайно ж, додаткова реклама своєї продукції – ось ключові ідеї, які несла в собі дана рекламна кампанія.
Наш менеджер узгодив з клієнтом локації по місту так, щоб максимально охопити найбільші райони, а також розмістити рекламу поблизу супермаркетів і м’ясних магазинів. Після цього надав клієнтові вибірку вільних площин, з яких відібрали кращі за ціною і ефективності.
Постери надрукували і розмістили в найкоротші терміни.