Виготовлення макета для компанії Фортіс Строй
До нас звернулася компанія Фортіс Строй із завданням розробити оригінальний макет, який буде працювати, як покажчик до їх складу стелажів.
В ході обмірковування концепції ми прийшли до деяких висновків:
Стандартний варіант, коли демонструється товар за допомогою привабливою фотографії не підходить: стелажі не належать до красивих об’єктів – вони утилітарні і “не чіпляють”. Різні стелажі, на перший погляд, виглядають однаковими для рядового споживача. Середня тривалість контакту із зовнішньою рекламою 2 секунди і тому вставляти в макет різні фото стелажів не має сенсу, так як важко відрізнити один стелаж від іншого за такий короткий проміжок часу. До того ж, якщо вставити 3 фотографії та більше, то явно буде вимальовуватися перевантаження, як на макеті, який клієнт надав в якості прикладу. Слово “стелажі” у множині відмінно справляється із завданням донести думку, що стелажів багато і вони різні.
Рішення.
За допомогою графічного патерну “металевий профіль” доноситься до споживача “стелажна тематика”. Зробили імітацію конструкції стелажа, а також його полиць. Середню полицю зробили у вигляді стрілки, яку також використовували для того, щоб розставити коробки. Відмінна знахідка – коробки з буквами утворюють слово “стелажі”. На нижній полиці “розклали” важливу інформацію. Є нюанс, при такій компановке важко виділити логотип, щоб він не зливався з деталями. Знайдено рішення вписати логотип в слово “Стелажі” і так вдало утворилася фраза – “Стелажі Фортіс Строй”. Крім цього, в вежу логотипу вписалася буква Ж і утворився вигляд орнаменту.
Весь білборд вийшов динамічним і оригінальним, так як використовувалася асиметричне компонування і гра на асоціаціях.