Виготовлення макета для компанії Фортіс Строй

  • Місто
  • Компанія
    Фортіс Строй
  • Дата
    Травень 2020
Завдання

До нас звернулася компанія Фортіс Строй із завданням розробити оригінальний макет, який буде працювати, як покажчик до їх складу стелажів.
В ході обмірковування концепції ми прийшли до деяких висновків:

Стандартний варіант, коли демонструється товар за допомогою привабливою фотографії не підходить: стелажі не належать до красивих об’єктів – вони утилітарні і “не чіпляють”. Різні стелажі, на перший погляд, виглядають однаковими для рядового споживача. Середня тривалість контакту із зовнішньою рекламою 2 секунди і тому вставляти в макет різні фото стелажів не має сенсу, так як важко відрізнити один стелаж від іншого за такий короткий проміжок часу. До того ж, якщо вставити 3 фотографії та більше, то явно буде вимальовуватися перевантаження, як на макеті, який клієнт надав в якості прикладу. Слово “стелажі” у множині відмінно справляється із завданням донести думку, що стелажів багато і вони різні.

fortis stroy brending sozdanie Maketov Naruznoy reklamy 2fortis stroy brending sozdanie Maketov Naruznoy reklamy 3fortis stroy brending sozdanie Maketov Naruznoy reklamy

Рішення.
За допомогою графічного патерну “металевий профіль” доноситься до споживача “стелажна тематика”. Зробили імітацію конструкції стелажа, а також його полиць. Середню полицю зробили у вигляді стрілки, яку також використовували для того, щоб розставити коробки. Відмінна знахідка – коробки з буквами утворюють слово “стелажі”. На нижній полиці “розклали” важливу інформацію. Є нюанс, при такій компановке важко виділити логотип, щоб він не зливався з деталями. Знайдено рішення вписати логотип в слово “Стелажі” і так вдало утворилася фраза – “Стелажі Фортіс Строй”. Крім цього, в вежу логотипу вписалася буква Ж і утворився вигляд орнаменту.

Весь білборд вийшов динамічним і оригінальним, так як використовувалася асиметричне компонування і гра на асоціаціях.