Брендування вікон: поклейка вітрин, реклама на вікнах
Замовити прорахунокЯкісний друк і професійне оформлення вітрин за 3 дні у всіх обласних центрах України
Переваги оформлення вітрин оракалом
Поклейка рекламы на окна акцентирует внимание прохожих на торговой точке, привлекая их зайти внутрь, демонстрирует продаваемый товар или оказываемые услуги. Наклейки на окнах повышают доверие целевой аудитории и эффективно работают как на продвижения одиночных точек продаж, так и для сетевых магазинов или компаний, оказывающих различные услуги (банки, бары, рестораны, салоны красоты).
Переваги обклеювання вітрин оракалом
Варіанти оформлення вітрин
Суміжні послуги для вуличної реклами
Не знайшли те, що потрібно?
Портфоліо
Повний цикл розміщення зовнішньої реклами
Додаткові варіанти реклами торгової точки/ магазину
До ваших послуг всі види розміщення реклами на вулицях
Відгуки
Не знайшли те, що потрібно?
Рекламна плівка на вікна
Поклейка вітрин магазинів – ефективний інструмент брендування, що дозволяє створювати єдиний стиль для всіх точок мережі, інформувати цільову аудиторію про новинки та акційні пропозиції, наявності товару, і т. д.
Для оформлення вікон використовуються спеціальні самоклеючі матеріали з повнокольоровим друком. Ними можна обклеювати будь-які рівні поверхні із пластику, скла, металу, роблячи фасад яскравим і впізнаваним.
Існує кілька видів рекламної плівки:
- Перфорована – прозора реклама на вікнах з плівки виготовленої за типом сітки не перешкоджає проникненню денного світла всередину приміщення і дозволяє створювати на стеклах сюжети будь-якої складності.
- Оракал – кольоровий самоклеючий матеріал, якому можна надавати будь-яку форму за допомогою плоттерной порізки і наклеювати на скло методом аплікації.
- Повнокольорова – зображення наносяться на полотно за допомогою сучасних технологій друку та наклеюються на скло цільними листами.
Скільки коштує оформлення фасаду рекламними наклейками залежить від декількох факторів. На вартість впливають:
- Складність рекламного сюжету;
- Тип плівки, технологія друку;
- Розміри поверхні, призначеної під обклеювання.
Ціна матеріалів для друку цілком доступна, тому наклейки на вітрині можна міняти по різним інфоприводам, наприклад, поява нового сезонного меню в ресторані, акція, розпродаж, завезення нового товару.