Реклама в Україні все дорожче
Зовнішня реклама подорожчала на 50%
Вартість телереклами виросла на 30% в річному еквіваленті, а вартість зовнішньої – на 40-50%, в інтернеті – на 35%.
Про це агентству Інтерфакс-Україна повідомили гравці і учасники рекламного ринку.
За словами провідного менеджера маркетингових комунікацій департаменту комерції та маркетингу МХП Сергія Кістки, ціни на телерекламу в річному еквіваленті зросли на 35%, на зовнішню рекламу – на 30-40%. При цьому ціни на рекламу в інтернеті виросли не більше ніж на 35%.
“Ми йдемо від класичних інструментів. Будемо шукати альтернативні рішення для ефективного використання медіабюджету без втрати контакту зі споживачем”, – підкреслив він.
У свою чергу комерційний директор медіагрупи 1 + 1 медіа Валерій Варениця зазначив, група поки не оголосила ціни на рекламу на 2019 рік, хоча в минулі роки в цей час умови вже озвучувалися. “Для себе ми допускаємо інфляцію 25-40% в залежності від рекламодавця. Що стосується ціни на рекламу, то підвищення очевидно. Аргументом для цього є нинішній попит – солд-аут слотів холдингу у нас вже п’ятий місяць близько 100%”, – підкреслив він .
Як повідомили в прес-службі провайдера Воля, очікування щодо інфляції ринку ТВ-реклами в цілому вище індексу інфляції цього року, проте точна цифра не заявлена.
“За нашими даними, ціни на ТБ-рекламу в цьому році зросли на 30% в середньому по ринку. Крім цього, на цінову політику майданчиків впливає співвідношення попиту-пропозиції. Наприклад, традиційно в період з вересня і до кінця року попит перевищує пропозицію, що також значно впливає на вартість “, – заявив в.о. генерального директора AB InBev Efes в Україні Денис Хренов.
Крім зростання цін на телерекламу він також зазначає стійку тенденцію зростання вартості зовнішньої реклами – на 45-50% в поточному році, в основному за рахунок скорочення рекламної площі в містах після затвердження міськими радами концепції розвитку зовнішньої реклами.
В інтернет-рекламі, за даними Efes, інфляція в середньому досягає 50% для відео форматів і 25% – для інших форматів.
Нагадаємо, що ринок медійної інтернет-реклами в Україні за січень-червень 2018 року склав 1,1 млрд грн, що на 32% перевищує показник за аналогічний період 2017 року, частка прямих продажів на ринку медійної інтернет-реклами за цей період склала 56, 1%.